Acer P1100

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer P1100 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Fire-Nurse 12-03-2011

Mogelijkheden.
Verschillende aansluitingen t/m HDMI
De beamer kan op z'n kop, achter het scherm, kleur van scherm kan ingesteld worden.

Gebruiksgemak.
Uitpakken en gebruiken, top!

Beeldkwaliteit.
Ik ben met HDMI aansluiting onder de indruk, zeker gezien de prijs.

Vormgeving.
Simpel en eenvoudig, niks mis mee.

Duurzaamheid.
Het is een merk beamer, ga er vanuit dat dit goed zit. Een lamp is qua prijs ook goed te vervangen.

frfc-1908 01-12-2010
Geschreven voor: Acer P1100

perfecte beamer om te gamen en films te kijken ik heb nu ook een 3d bril erbij gekocht maar 3d gamen lukt nog niet

jlease 16-07-2010

Mogelijkheden;
Het is een beamer met veel instelmogelijkheden en aansluitingen. Nadraaitijd is erg kort te noemen, plm 20sec. Beamer kan spiegelen, op de kop projecteren en zowel voor als achter een doek worden geplaatst, de kleur van je doek kun je overigens instellen hier wordt dan het beeld automatisch op aangepast.

Gebruiksgemak;
Afstandbediening, weinig knoppen maar heldere menustructuur, makkelijk te installeren met uitschuifbaar pootje en opdraaibaar stelpootje. Nederlandstalig menu, automatische brondetectie, 3d enz. Uit de doos en spelen maar ik heb nog niets aangepast.

Beeldkwaliteit;
Overtreft mijn verwachting, zelfs vanaf een meter of 4 bij daglicht is het nog erg goed te noemen. Bij duisternis is het bioscoopgevoel helemaal daar.
Ik gebruik HDMI (LT met powerdvd/Bluray).

Vormgeving;
Tja het is een beamer, een zwarte doos logootje erop, stukje glimmend plastic, knopjes bovenop lamp erin, wat wil je nog meer van een beamer....dat ie stil is, en dat is deze beamer zeker.

Duurzaamheid;
kan ik niks over zeggen, maar gelet op de levensverwachting van de lamp en de nette afwerking van de beamer zelf verwacht ik de komende jaren geen problemen.

VincentAdmiraal 02-06-2010

Goed apparaat
alleen wat stekkertjes bij moeten kopen voor ps3.

Voordelen
- Mooibeeld 1920X1080 (met HDMI)
- Goede kleuren
- PS3 compatibel
- Leuke prijs (+- 400 euro)
- 3D DLP
- 16:9 - 4:3
- 4000 uur lamp
- 2.34 kg
- Stil apparaat
- Spiegelbeeld op ze kop geen probleem
- Nog geen vertraging ontdekt tijdens gaming.

Nadelen
- VGA aansluiting gaat tot 800 X 600
- Geen audio OUT op beamer (opgelost met AV kabels van ps3)
- audio gaat standaard door HDMI
(geluid gaat over speaker van beamer)
Dit was bij de playstation 3 anders instellen.
HDMI, Digital of AV

Korte omschrijving.
HDMI van ps3 naar beamer
ps3 AV alleen de audio gebruikt
en de AV naar geluid systeem

siveiro 23-05-2010
Geschreven voor: Acer P1100

Na lang zoeken en vooral afwegen van de diverse beamers die er zijn. Heb ik voor de P1100 gekozen.
Het beeld overtreft mijn stoutste verwachtingen. Ik projecteerde gewoon op een gele muur en op een korrelige muur en het beeld was bij beide perfect. Ook mijn spelcomputer kan aangesloten worden op de HDMI aansluiting. Overigens heeft deze beamer 2600 ANSi en 3700 contrast ratio. Meer dan andere beamers in zijn prijsklasse.
Achteraf gezien had ik deze beamer eerder moeten kopen.